Corona Update

Update: 9 maart 2021, Villa Magnolia is geopend voor overnachtingen! 

Naar aanleiding van de landelijke Corona maatregelen brengen wij u graag op de hoogte van actuele informatie die voor u als (toekomstige) gast van Villa Magnolia van belang is. Mocht u vraag niet beantwoord worden hieronder, dan vragen wij u per mail (gelieve niet telefonisch) contact op te nemen met: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Villa Magnolia is geopend voor overnachtingen met ontbijt! Om ervoor te zorgen dat we de veiligheid van onze gasten en medewerkers kunnen waarborgen is Villa Magnolia volledig aangepast en volgen wij de richtlijnen vanuit het RIVM zonder dat dit ten koste gaat van het ‘Magnolia’ – gevoel. Wij doen er alles aan om de ervaring zo authentiek mogelijk te laten en de kwaliteit en service te bieden die u van ons gewend bent. Als u als gast bij ons verblijft ontvangt u een aantal dagen voor aankomst een e-mail met actuele informatie, maar op deze pagina leest u alvast meer over de verschillende maatregelen.

Belangrijk
heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 37,5 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van Villa Magnolia onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

- houd 1,5 meter afstand als u niet uit hetzelfde huishouden komt
- draag een mondkapje 
- was u handen
- schud geen handen
- gebruik papieren zakdoekjes
- hoest en nies aan de binnenkant van uw elleboog
- betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Een gastvrij en respectvol onthaal
U bent van harte welkom tussen 14.00 uur en 17.30 uur. Indien u vroeger of later aan wilt komen is dit bijna altijd mogelijk na telefonisch overleg, minimaal 24 uur van te voren. U vindt bij binnenkomst onze hygiënehuisregels. Wij vragen u om als eerste uw handen te desinfecteren (desinfectiemiddel is ook aanwezig op uw kamer). Graag één gast tegelijk naar binnen voor de check-in.

Wij vragen u om op de gangen van de Villa direct door te lopen naar uw kamer of naar buiten en niet stil te blijven staan zodat er zo min mogelijk contact ontstaat met andere gasten. Toiletgebruik is in verband met hygiëne alleen mogelijk in uw ‘eigen’ verblijf. Dit voor uw en onze eigen veiligheid.

Ontbijt
Als u een kamer heeft geboekt in de Villa zelf of in boerderij ’t Hof Janse zit er ontbijt bij uw kamerprijs inbegrepen. Een verblijf in een vakantiehuis of studio is exclusief ontbijt, maar ook daar heeft u de mogelijkheid om ontbijt bij te boeken. Vanwege de landelijke Corona maatregelen serveren wij geen ontbijt in onze Orangerie, maar brengen wij het ontbijt tot aan uw kamerdeur. U kunt zelf uw ontbijt samenstellen en dit wordt door de op uw gewenste tijd gebracht. 

Huishouding
Binnen Villa Magnolia hebben wij aangepaste protocollen opgesteld met betrekking tot huishouding en hygiëne. Wij garanderen dagelijkse desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, trapleuningen, sleutels etc. Daarnaast heeft u als u in de Villa zelf of in boerderij ’t Hof Janse verblijft de mogelijkheid om zelf aan te geven wat voor kamerschoonmaak u wenst: wel, geen of alleen schone handdoeken. Deze keuze kunt u tevens aangeven op het ontbijtformulier.

Restaurants
SInds half oktober is alle horeca gesloten en vooralsnog is dit het geval zijn tot 30 maart 2021. Naast de optie om zelf een maaltijd te bereiden in één van onze zelfvoorzienende accommodaties is er wel de mogelijkheid om maaltijden af te halen of te laten bezorgen bij één van de omringende eetgelegenheden. Om het u zo aangenaam mogelijk te maken hebben wij alvast een overzicht gemaakt van een aantal restaurants en deze ligt bij aankomst op uw kamer. Het is ook mogelijk om dit overzicht eerder te ontvangen via de mail.

Avondklok 
In heel Nederland geldt sinds zaterdag 23 januari een avondklok. Dit betekent dat iedereen tussen 21:00 uur 's avonds en 04:30 uur 's ochtends binnen blijft. Vooralsnog loopt de avondklok af op 30 maart 2021. 

Veelgestelde vragen

Is Villa Magnolia open?
Ja, Villa Magnolia is geopend voor overnachtingen met ontbijt! Wij doen er alles aan om de ervaring zo authentiek mogelijk te laten en de kwaliteit en service te bieden die u van ons gewend bent.

Is het dragen van een mondkapje verplicht?  
Ja, vanaf 1 december is het dragen van een mondkapje verplicht in Nederland in alle openbare en overdekte ruimten zoals musea en winkels, in het onderwijs, het openbaar vervoer en bij contactberoepen. Houd er rekening mee dat ook het dragen van een mondkapje verplicht is in de openbare ruimtes van VIlla Magnolia. 

Kan ik met meerdere gezinnen in een vakantiehuis in Nederland?
Een gezelschap mag bestaan uit maximala 2 personen (exclusief kinderen t/m 12 jaar), tenzij het betaat uit een huishouden. Het is dan ook niet mogelijk om met meer dan 2 personen (m.u.v. eigen huishouding) een vakantiewoning te huren of te verhuren. 

Welke annuleringsvoorwaarden gelden voor mij als ik een verblijf heb geboekt/wil boeken? 

Wij begrijpen dat u juist in deze tijd de behoefte heeft om er even tussenuit te gaan, maar dat deze onzekere situatie u mogelijk weerhoudt om een reservering te maken. Om u tegemoet te komen en u gerust te stellen bieden wij u de mogelijkheid om kosteloos te annuleren. Zo bent u geen geld kwijt en heeft u de mogelijkheid om uw boeking te verplaatsen naar een ander moment of te annuleren. Dit geldt niet voor non-refundable reserveringen die gemaakt zijn na 1 mei 2020.

Reserveringen met aankomst tot en met 18 april 2021 kunt u kosteloos tot 24 uur voor de dag van aankomst annuleren (met uitzondering van de vakantiehuizen en in de periode van 02-04-2021 t/m 06-04-2021). In het geval van een reeds betaalde aanbetaling kan deze ook omgezet worden in een voucher. Deze flexibele annuleringsvoorwaarden zijn alleen geldig op boekingen die direct via villamagnolia.nl, telefonisch of via de e-mail zijn gemaakt. Wij vragen u er wel rekening mee te houden dat het voor ons fijn is om een annulering zo tijdig mogelijk te ontvangen, zodat wij nog de mogelijkheid hebben om de kamer alsnog aan een andere gast te verhuren. Wanneer u niet komt zonder uw reservering schriftelijk te annuleren, brengen wij wel kosten in rekening.

Vanaf 18 april 2021 werken we weer conform uniforme voorwaarden horeca. Voor meer informatie over onze algemene annuleringsvoorwaarden verwijzen we u graag door naar onze reserveringspagina.

Voor verdere informatie verwijzen wij u graag door naar onderstaande pagina's
Rijksoverheid 
Zeeland Veilig
VVV Zeeland