Corona Update

Update: 7 april 2022

Naar aanleiding van de landelijke Corona brengen wij u graag op de hoogte van actuele informatie die voor u als (toekomstige) gast van Villa Magnolia van belang is. Mocht u vraag niet beantwoord worden hieronder, dan vragen wij u per mail (gelieve niet telefonisch) contact op te nemen met: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ontbijt

Wat is nu fijner dan de dag beginnen met een lekker en voedzaam ontbijt?! Villa Magnolia serveert u in de Orangerie enkel het beste dat Zeeland te bieden heeft. Geniet van ons lokale, vegetarische ontbijtbuffet met een divers aanbod verse producten. U kunt een tafeltje reserveren in onze Orangerie of op het terras van de Orangerie tussen 8:15 en 10:30. Heeft u dieetwensen, allergieën of mist u iets? Laat het ons astublieft weten, we denken graag met u mee!

Het is mogelijk om bij alle accommodatie types te genieten van ons lokale, vegetarische ontbijt. Als u een kamer heeft geboekt in de Villa zelf of in boerderij ’t Hof Janse is dit bij uw kamerprijs inbegrepen. Een verblijf in een vakantiehuis of studio is exclusief ontbijt, maar ook daar heeft u de mogelijkheid om ontbijt bij te boeken. 

Het is niet meer nodig om een een coronatoegangsbewijs te laten zien, net als het houden van 1,5 meter en het dragen van een mondkapje.

Huishouding
Binnen Villa Magnolia hebben wij aangepaste protocollen opgesteld met betrekking tot huishouding en hygiëne. Wij garanderen dagelijkse desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, trapleuningen, sleutels etc. Daarnaast heeft u als u in de Villa zelf of in boerderij ’t Hof Janse verblijft de mogelijkheid om zelf aan te geven wat voor kamerschoonmaak u wenst: wel, geen of alleen schone handdoeken. 

Horeca
Voor de horeca gelden weer de normale openingstijden en we nemen afscheid van het coronatoegansbewijs, het dragen van een mondkapje en 1,5 meter afstand. Bij aankomst ligt er op uw kamer een overzicht van geselecteerde restaurants die wij aanbevelen in de omgeving. U kunt de gids hier alvast online bekijken. 

Omboekgarantie 
Het zijn door Corona momenteel onzekere tijden. Wilt u meer flexibiliteit? Reserveer dan onze omboekgarantie! Hiermee kunt u binnen de annuleringstermijn tot 3 dagen voor aankomst uw reservering om welke reden dan ook kosteloos wijzigen naar een andere periode. U betaalt hiervoor € 10,00 per nacht.

- Alleen schriftelijke annuleringen/wijzigingen aan This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. worden behandeld.
- De annulering/wijziging is definitief nadat u van ons een bevestiging heeft ontvangen.
- Het is niet mogelijk om de omboekgarantie te reserveren bij het boeken van een vakantiewoning. 
- Indien u niet komt opdagen (no-show) wordt 100% van het reserveringsbedrag in rekening gebracht.
- Bij omboeking naar een duurdere periode zullen wij de meerprijs in rekening brengen.
- Het is niet mogelijk de omboekgarantie te reserveren in combinatie met het non refundable tarief.
- De omboekgarantie geldt alleen voor reserveringen met aankomst t/m 23 december 2022

Veelgestelde vragen

Is het dragen van een mondkapje verplicht?  
Het dragen van een mondkapje is niet meer verplicht

Moet ik een coronatoegangsbewijs laten zien?
Nergens binnen Villa Magnolia wordt om een corontoegangsbewijs gevraagd, dit is niet meer nodig. 

Welke annuleringsvoorwaarden gelden voor mij als ik een verblijf heb geboekt/wil boeken? 
Zolang overheidsmaatregelen die betrekking hebben op uw specifieke verblijfsduur een bezoek aan Villa Magnolia onmogelijk maken, kunt u tot twee weken voor aankomst uw resrevering kosteloos verzetten naar een andere datum of in het geval van een reeds geplaatste aanbetaling kan deze ook omgezet worden in een voucher. Dit geldt niet voor non-refundable reserveringen die gemaakt zijn na 1 mei 2020 en voor onze vakantiehuizen. Wilt u meer zekerheid? Boek dan onze omboekgarantie zodat u uw reservering om welke reden dan ook tot 3 dagen voor aankomst kunt verplaatsen naar een andere datum. Voor meer informatie over onze algemene annuleringsvoorwaarden verwijzen we u graag door naar onze reserveringspagina.

Welke stappen moet ik ondernemen als ik mijn reservering wil verplaatsen? 
Als u uw reservering wilt verplaatsen vragen wij u een mail te sturen aan This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. met daarin de gewenste nieuwe datum van aankomst, datum van vertrek, aantal nachten, het gewenste kamertype en het aantal personen.

Voor verdere informatie verwijzen wij u graag door naar onderstaande pagina's
Rijksoverheid 
Zeeland Veilig
VVV Zeeland 

Call me back

We are happy to help you between 8.30 and 17.30. Do not forget to add your country code?
Please enter a valid phone number.
Please enter a valid name.
Ongeldige invoer