Veelgestelde vragen
Reserveringen
Hoe maak ik een reservering?
Wanneer u online, direct via onze eigen website een reservering maakt, betaalt u de beste prijs voor uw verblijf, heeft u gunstigere voorwaarden en u ontvangt bovendien 5% korting. Daarnaast kunt u ook gemakkelijk 'extra' opties bijboeken zoals een early check-in, fietsen etc. Natuurlijk bent u nog steeds van harte welkom om direct via de receptie bij één van onze medewerkers te reserveren, we helpen u graag zoals u dat van ons gewend bent! Rechtstreeks bij ons reserveren kan via de website, via de e-mail: info@villamagnolia.nl of telefonisch via: +31 (0) 118 – 581980. Het zou fijn zijn als u ons na 11:00 uur benadert, omdat onze reserveringsmedewerkers tot dat tijdstip vaak druk bezig zijn met het uitchecken van gasten.
Om zelf een online reservering te maken, is het noodzakelijk dat u over een actuele creditkaart beschikt. Heeft u geen creditkaart, dan kunt u een reservering maken via de e-mail of telefonisch.
Kan ik flexibel reserveren?
Meer flexibiliteit? U kunt tijdens het maken van een reservering kiezen voor ons Fully Flexible tarief. Dit is onze meest flexibele prijs waarbij het verblijf tot 8 dagen voor de dag van aankomst kosteloos en zonder opgaaf van redenen kan worden geannuleerd. Voor een annulering binnen 8 dagen voor de dag van aankomst worden 100% annuleringskosten in rekening gebracht. Uw creditcard wordt daarom 8 dagen voor aankomst automatisch belast. Bekijk hier al onze tarieven.
Kan ik een verblijf cadeau geven?
Wij bieden twee mogelijkheden:
1. U kunt bij ons een voucher kopen van een vastgestelde waarde. Hiermee kan de ontvanger dan zelf de keuze maken voor een datum, verblijfsduur en kamertype. Voordeel van dit type is dat de ontvanger flexibel is in de besteding hiervan.
2. U kunt er ook voor kiezen om de kamer en het aantal nachten vast te leggen. U kiest dan als schenker het kamertype uit en een prijs gekoppeld aan een bepaalde periode in het jaar. Voordeel van deze wijze is dat de financiële waarde van de voucher niet zichtbaar is.
De vouchers kunnen ter plekke bij ons worden gekocht of online via een formulier en hebben een geldigheidsduur van twee jaar. Voor de aanvraag van een voucher online en voor meer informatie verwijzen wij u naar de pagina ‘cadeaubon’ op onze website.
Kan ik meerdere kamers reserveren?
Het is mogelijk om meerdere kamers tegelijk te reserveren. Dit kan direct online via onze reserveringspagina. Wij willen u vragen om van te voren door te geven of alles op één rekening of apart dient te worden gefactureerd. Als u meerdere kamers bij één van onze medewerkers wilt reserveren (dus niet online), dan verzoeken wij u om een e-mail met uw aanvraag te sturen, zodat onze medewerkers hier op het gemak even naar kunnen kijken. Vergeet u ook niet om het aantal gasten per kamer aan ons door te geven en als er kinderen bij zijn, de leeftijden. Als het ook noodzakelijk is, dat accommodaties zich op de begane grond bevinden, dan dient u dit direct bij uw aanvraag te melden.
Kan ik met kinderen verblijven in Villa Magnolia?
Ook jonge gasten zijn bij ons van harte welkom. In de Villa en in het studiocomplex bestaat de mogelijkheid om aangrenzende kamers te boeken die met een tussendeur verbonden zijn of om extra bedden of kinderbedjes te plaatsen. Voor een derde en/of vierde persoon (vanaf 3 jaar) moet een extra bed geplaatst worden. Ook kinderen tot 3 jaar moeten over een eigen bed beschikken. Een kinderbedje kunt u eventueel zelf meenemen of er vooraf één reserveren. Het is belangrijk dat u vooraf bij een reservering doorgeeft met hoeveel kinderen u reist en de leeftijden. Niet alle kamers zijn namelijk geschikt om een extra (baby)bed te plaatsen. Op deze pagina vindt u een overzicht met mogelijkheden voor extra bedden of babybedjes en de tarieven van een extra (baby)bed vindt u op onze tarieven pagina.
Ik heb een Gift For You, Bongo, Wonderbox of Vivabox bon. Kan ik deze bij jullie inleveren?
Het is mogelijk om bij Villa Magnolia te overnachten tegen inleveren van verschillende bonnen. Wij accepteren de volgende bonnen:
- Bongo/Smartbox/Cadeaubox
- Erfgoedlogies
- Onze eigen Villa Magnolia cadeaubon
NB. Wonderbox en Gift for You vouchers accepteren wij niet meer.
Als u met een Smartbox/Bongo/ Cadeaubox bon bij ons wilt verblijven, dan moet u zelf direct boeken op de website van www.bongo.nl. U kunt niet rechtstreeks reserveren via Villa Magnolia.
Het is voor het tussenseizoen (15 maart tot 5 juli 2024 en van 22 september tot 10 november 2024) alleen mogelijk om maximaal 30 dagen voor aankomst een reservering te maken. In het hoogseizoen en tijdens de feestdagen is het niet mogelijk om met uw Bongobon ins ons hotel te verblijven. In de wintermaanden is het vaak mogelijk om vroeger te reserveren. Let op: Er is slechts een beperkt aantal kamers beschikbaar voor deze aanbieding dus het is niet altijd mogelijk om uw bon in te leveren.
Ik heb een voorkeur voor een kamer, kan ik deze doorgeven?
Indien u een voorkeur aangeeft met betrekking tot de gereserveerde kamer, zullen wij hiervoor onze uiterste best doen, maar kunnen dit niet garanderen (onbetaalde preferentie en dus geen garantie). Als u online een directe reservering maakt, kunt u dit bij bijzonderheden zelf aangeven of ons hierover een aparte e-mail sturen.
Wanneer u deze garantie wel wilt hebben, brengen wij bij een verblijf in het laagseizoen korter dan 4 betaalde nachten € 10.00 preferentiekosten per kamer per nacht in rekening. Voor verblijven langer dan 4 betaalde nachten bieden wij deze service gratis aan. In het schouder- en hoogseizoen geldt dat we voor verblijven langer dan 7 betaalde nachten geen preferentiekosten rekenen en bij korter dan 7 betaalde nachten € 10.00 preferentiekosten per kamer in rekening brengen.
Wij berekenen deze preferentiekosten zodat we zoveel mogelijk wensen van gasten kunnen vervullen. We hechten veel waarde aan onze vaste gasten en zijn daarom erg dankbaar dat 60% van onze gasten ons meerdere keren per jaar bezoekt. Veel vaste gasten betekent echter ook veel (en steeds meer) voorkeuren, die we helaas niet allemaal kunnen vervullen omdat onze kamercapaciteit beperkt is. Omdat reserveringen met specifieke kamerwensen vaak niet op elkaar aansluiten, blijven er kamernachten over die niet verhuurd kunnen worden. Daarnaast kost het ons veel tijd om iedere nieuwe reservering succesvol aan de wensen van de gast te laten voldoen, omdat het een hele puzzel is om zoveel mogelijk wensen van gasten te vervullen.
Veel van onze vaste gasten verblijven voor een langere periode in Villa Magnolia (afhankelijk van het seizoen) en daarom hebben wij besloten om alleen preferentiekosten te rekenen voor kortere verblijven in plaats van de kamerprijzen voor alle gasten te verhogen om het geschetste omzetverlies te compenseren. Natuurlijk kunt u uw voorkeuren ook kenbaar maken zonder preferentiekosten te betalen en doen wij hier zoals altijd ons uiterste best voor, maar helaas kunnen we dit dan niet garanderen.
Bij het online boeken kunt u deze preferentiekosten toevoegen indien gewenst. Het kan zijn dat uw preferentie niet meer mogelijk is, maar dan nemen wij contact met u op.
Ik ben minder mobiel, wat zijn de mogelijkheden?
Is het voor u een bezwaar om trappen te open? Geef dit dan direct bij de reservering aan ons door. We hebben namelijk geen lift in het hotel en kijken dan graag naar de mogelijkheden op de begane grond. Houdt u er rekening mee dat de tweepersoonskamers zonder balkon of terras zich op de eerste en tweede verdieping bevinden.
Hebben jullie ook aanbiedingen?
Ja zeker! Klik hier voor de actuele aanbiedingen.
Zijn huisdieren toegestaan?
Huisdieren zijn helaas niet toegestaan. Een uitzondering geldt voor blindengeleidenhonden, zij zijn wel toegestaan in Villa Magnolia.
Ik verblijf in een vakantiewoning. Is dit inclusief linnnegoed en handdoeken?
Linnengoed en handdoeken zijn sinds 2024 altijd inclusief, Als u de reservering al eerder heeft gemaakt, kijkt u dan even goed op uw bevestiging wat hierover is afgesproken. Mochten de handdoeken en het linnengoed exclusief zijn, dan kunt u deze apart (online) reserveren. Klik hier voor de tarieven. Let op dat u een ‘’linnenpakket inclusief opmaken’’ kunt bijboeken of een ‘’linnenpakket zelf opmaken’’.
Betalingen
Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?
Bij iedere boeking wordt om uw creditcard gegevens gevraagd. Afhankelijk van het door u gekozen tarief wordt deze belast of is dit alleen een garantie. Sinds januari 2023 is het een nieuwe Europese wettelijke vereiste om fraude tegen te gaan en online betalingen veiliger te maken. Vandaar dat u na het maken van uw reservering een e-mail van ons ontvangt om uw betaling te verifiëren via de online omgeving van uw bank. U ontvangt duidelijke instructies, maar mocht het toch niet lukken of beschikt u niet over een creditcard, dan kunt u contact met ons opnemen en sturen wij u nadere uitleg.
Wij accepteren Visa- en Mastercard en contante betalingen in Euro. Houdt er rekening mee dat u helaas niet kunt betalen met biljetten van € 200,- en € 500,-. Wij geven de voorkeuring aan betaling per pin. Dit kan zowel met Maestro als V-Pay kaarten.
Moet ik mijn creditcardgegevens verstrekken?
Bij iedere boeking wordt om uw creditcard gegevens gevraagd. Afhankelijk van het door u gekozen tarief wordt deze belast of is dit alleen een garantie. Per 1 januari 2023 is het een nieuwe Europese wettelijke vereiste om fraude tegen te gaan en online betalingen veiliger te maken. Vandaar dat u na het maken van uw reservering een e-mail van ons ontvangt om uw betaling te verifiëren via de online omgeving van uw bank. U ontvangt duidelijke instructies, maar mocht het toch niet lukken of beschikt u niet over een creditcard, dan kunt u contact met ons opnemen en sturen wij u nadere uitleg.
Als u niet over een creditkaart beschikt, kunt u geen online reservering maken. Stuurt u in dat geval bij voorkeur een E-Mail met uw aanvraag of neem telefonisch contact met ons op.
Hoeveel toeristenbelasting betaal ik?
U betaalt € 2,10 toeristenbelasting per persoon per nacht ( tarief 2024).
Wat is een pre-autorisatie?
Wat is een pre-autorisatie van een betaling? Een pre-autorisatie van een betaling is een tijdelijke reservering voor een toekomstige uitgave. Het is geen daadwerkelijke betaling. Hiermee wordt verzekerd dat uw creditcard garant staat voor de totale kosten van uw verblijf. Bij vertrek kunt u zoals altijd zelf bepalen hoe u betaalt en op dat moment wordt de pre-autorisatie opgeheven.
Aankomst/vertrek
Kan ik bij het hotel parkeren?
Direct voor het hotel heeft Villa Magnolia voldoende, gratis parkeerplekken voor al onze gasten. Villa Magnolia beschikt ook over 4 universele oplaadpunten voor elektrische auto’s.
Kan ik mijn bagage ergens opslaan als ik vroeg aankom/vertrek?
Villa Magnolia heeft geen aparte ruimte om de bagage beveiligd op te slaan. Wanneer u voor 14:00 uur aankomt en de kamer nog niet gereed is, kunt u de auto alvast op ons parkeerterrein parkeren of kan de bagage eventueel in uw kamer gezet worden.
Hoe laat kan ik inchecken?
Onze receptie is geopend van 08:00 tot 17:30. De check-in tijd is vanaf 14:00 uur, u bent er dan van verzekerd dat uw kamer gereed is.
Wilt u extra vroeg inchecken op de dag van aankomst om zo optimaal van uw dag te kunnen genieten? U kunt eventueel een ‘early check-in’ aanvragen tijdens het (online) reserveren van uw accommodatie. Uw kamer is dan vanaf 12:00 uur in plaats van 14:00 uur gereed om in te checken. Deze service verlenen wij op basis van beschikbaarheid. Na uw aanvraag ontvangt u vooraf een bericht of dit daadwerkelijk mogelijk is. Bekijk hier het tarief van een early check-in en andere extra opties.
Wilt u later inchecken dan 17:30 uur? Geen probleem! Gelieve dit wel tijdig aan ons door te geven, zodat wij de sleutel instructies met u kunnen delen.
Wat zijn de openingstijden van de receptie?
De receptie is dagelijks van 08:00 tot 17:30 geopend.
Tot hoe laat kan ik uitchecken?
Voor alle accommodaties geldt uitchecken tot 10:30 uur.
Het is ook mogelijk om een late check-out aan te vragen. Deze service verlenen wij op basis van beschikbaarheid. Een late check-out is namelijk alleen mogelijk als de accommodatie op de dag van vertrek niet opnieuw is verhuurd. De kosten hiervoor kunt u vinden op onze tarievenpagina. Mocht u gebruik willen maken van deze service, dan kunt u dit tot de dag voor vertrek (tot 17.00 uur) bij de receptie melden.
Tijdens uw verblijf
Mag ik roken in het hotel?
Villa Magnolia hanteert een strikt niet-roken beleid. Sommige kamers hebben een balkon of terras waarop gerookt mag worden. Tevens mag er gerookt worden in de tuin of op het terras. Wanneer er wel gerookt wordt op de kamer of welke accommodatie dan ook, dan zien wij ons genoodzaakt om € 250,00 in rekening te brengen voor extra reinigingskosten.
Hoe vaak wordt mijn kamer schoongemaakt?
Hotelkamers in de Villa en Boerderij ’t Hof Janse
Wanneer u in de Villa of boerderij ’t Hof Janse verblijft heeft u zelf de keuze om aan te geven wanneer u kamerschoonmaak wenst. Dit is dagelijks mogelijk, maar we doen dit niet meer standaard, onder meer vanuit duurzaamheidsperspectief. U heeft de keuze voor volledige kamerschoonmaak of alleen voor schone handdoeken. U kunt bij de receptie ook aangeven dat u bijvoorbeeld om de dag schoonmaak wenst en uiteraard kunnen uw wensen dagelijks worden aangepast.
Studio’s/Penthouses
Wanneer u in één van onze studio’s/penthouses verblijft, worden handdoeken in de regel na vier dagen vervangen en beddengoed na een week. Indien u dit vaker wenst, is dit tegen een geringe meerprijs uiteraard mogelijk. Het is ook mogelijk om de studio’s/penthouses tussentijds te laten schoonmaken (met uitzondering van de eindschoonmaak). Er worden dan schoonmaakkosten in rekening gebracht. Op ons tarievenoverzicht kunt u zien wat de kosten zijn.
Daarnaast vindt u schoonmaakmiddelen en materialen in een wasruimte (met wasmachine, wasmiddel en droger) waar u gratis gebruik van kunt maken.
Vakantiewoningen
Het is mogelijk om uw vakantiewoning tussentijds te laten schoonmaken (met uitzondering van de eindschoonmaak). De tarieven die hiervoor in rekening worden gebracht, vindt u terug op ons tarievenoverzicht.
Indien gewenst kunt u ook gratis gebruik maken van schoonmaakmiddelen en materialen die in de wasruimte aan de achterzijde van het studiogebouw (met wasmachine, wasmiddel en droger) staan..
Welke restaurants in de omgeving bevelen jullie aan?
Hier vindt u een overzicht van onze favoriete restaurants in de omgeving. Wij hebben in samenspraak met onze vaste gasten een aantal restaurants geselecteerd waarbij wij er zeker van zijn dat u zult genieten van al het heerlijks dat Zeeland culinair te bieden heeft. Laat het ons vooral weten indien wij u kunnen helpen bij het maken van een tafelreservering.
Welke tips voor de omgeving bevelen jullie aan?
Wanneer u in Villa Magnolia verblijft, maken wij wekelijks een overzicht met tips wat u in de omgeving kunt ondernemen. Daarnaast hebben we in de hal van de Villa een groot aanbod flyers over bezienswaardigheden en attracties. Ook kunt u altijd terecht bij één van onze medewerkers die zelf in de omgeving wonen en als geen ander weten wat er in de omgeving te doen is (ook buitenom het hoogseizoen) Wij delen alvast een aantal tips met u via onze bezienswaardigheden pagina.
Ik reis met kinderen, wat zijn tips voor activiteiten in de omgeving?
Er is genoeg te doen voor de hele familie in Oostkapelle en omgeving. Op deze pagina delen we een aantal tips voor uitstapjes en eetgelegenheden.
Accommodaties
Wat voor verschillende kamertypes hebben jullie?
Op ons landgoed van bijna 5 hectare bieden we volop keuze uit verschillende kamers, studio’s, penthouses en suites. In de Villa vindt u comfortabele gastenkamers. Boerderij ’t Hof Janse biedt een luxueuze gastenkamer en twee prachtige suites. De studio’s en zelfvoorzienende Penthouses vindt u in een apart gebouw. Tot slot zijn er comfortabele vakantiewoningen te huur voor groepen van twee tot zes personen.
Welke faciliteiten hebben jullie op de kamers?
Alle accommodaties beschikken over de benodigde faciliteiten en bieden alle comfort die u nodig heeft. Onder 'accommodaties' in onze menu balk vindt u onze verschillende accommodatietypes met daarbij een gedetailleerd overzicht van alle faciliteiten per accommodatie type.
Wat zijn de opties voor een extra bed/babybed?
Ook jonge gasten zijn bij ons van harte welkom. In de Villa en in het studiocomplex bestaat de mogelijkheid om aangrenzende kamers te boeken die met een tussendeur verbonden zijn of om extra bedden of kinderbedjes te plaatsen. Voor een derde en/of vierde persoon (vanaf 3 jaar) moet een extra bed geplaatst worden. Ook kinderen tot 3 jaar moeten over een eigen bed beschikken. Een babybedje kunt u eventueel zelf meenemen of er vooraf één reserveren. Het is belangrijk dat u vooraf bij een reservering doorgeeft met hoeveel kinderen u reist en de leeftijden. Niet alle kamers zijn namelijk geschikt om een extra (baby)bed te plaatsen. Op deze pagina vindt u een overzicht met mogelijkheden voor extra bedden of babybedjes en de tarieven van een extra (baby)bed vindt u op onze tarieven pagina.
Faciliteiten & Service
Zijn er faciliteiten voor mindervaliden?
Wij hebben momenteel geen voorzieningen voor mindervaliden.
Is er WiFi beschikbaar?
In alle accommodaties en openbare ruimtes is Wi-Fi beschikbaar. Het is een open netwerk en hier heeft u geen inloggegevens voor nodig.
Kan ik bij jullie fietsen huren?
Één van de beste manieren om de omgeving te ontdekken is met de fiets! Wij verhuren verschillende soorten fietsen die u per dagdeel, dag of week kunt huren. Klik hier voor de tarieven.
Ik breng mijn eigen fiets mee, kan ik deze ergens stallen?
Wij hebben twee overdekte fietsenstallingen (niet afgesloten) waar u uw fiets kunt stallen.
Ook zijn er in die fietsenstallingen een paar stopcontacten.
Kan ik mijn kleding wassen of is er een was service?
Aan de achterzijde van ons studiogebouw bevindt zich een wasruimte met een wasmachine en droger waar u gratis gebruik van kunt maken. Wasmiddel is hier ook aanwezig.
Is er een fitnessruimte?
Villa Magnolia beschikt niet over een eigen fitnessruimte. Wel zijn onze tuinen groot genoeg om een rustig plekje op te zoeken voor bijvoorbeeld yoga. Ook zijn er in de buurt diverse sportscholen waar u terecht kunt. Onze medewerkers vertellen u hier graag meer over.
Kan ik mijn elektrische auto bij jullie opladen?
Villa Magnolia beschikt over 4 oplaadpunten voor elektrische auto’s. Deze laadpunten zijn universeel en met elke Europese laadpas toegankelijk. Denkt u eraan om uw eigen laadkabel mee te nemen? Onze laadpalen hebben geen vaste kabel.
Kan ik mijn evenement/bruiloft bij jullie vieren?
Op aanvraag organiseert Villa Magnolia in de Orangerie bijzondere evenementen zoals wijnproeverijen, bruiloften, lezingen, herdenkingsdiensten etc. Er is veel mogelijk qua opstelling in deze ruimte, laat ons vooral weten wat uw wensen zijn via info@villamagnolia.nl. Wij nodigen u uit om uw bezoek compleet te maken met een overnachting in één van onze karakteristieke accommodaties.
Hebben jullie een vergader ruimte?
Wij verwelkomen u graag in onze Orangerie voor vergaderingen. In deze ruimte is veel mogelijk qua opstelling. Laat ons vooral weten via info@villamagnolia.nl wat uw wensen zijn.
Eten en drinken
Wat zijn de mogelijkheden voor ontbijt?
Het is mogelijk om bij alle accommodaties te genieten van ons lokale, vegetarische ontbijt. Als u een kamer heeft geboekt in de Villa of in boerderij ’t Hof Janse is het ontbijt bij uw kamerprijs inbegrepen. Een verblijf in een vakantiewoning of studio/penthouse is exclusief ontbijt, maar ook daar heeft u de mogelijkheid om het ontbijt als extra bij te boeken. De ontbijt prijzen vindt op onze tarieven pagina.
Kan er bij het ontbijt rekening worden gehouden met allergie en/of speciale diëten?
Natuurlijk is dit mogelijk! Als u dit vooraf doorgeeft via info@villamagnolia.nl , kunnen wij er rekening mee houden.
Honesty Bar
Alle accommodaties zijn voorzien van een eigen koelkastje. Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid om zelf uw drankje te mixen in onze ‘Honesty Bar’. Deze bar vindt u in de oude keuken van de Villa. We bieden een ruime selectie likeuren, dranken en fris, maar ook sappen van onze lokale leverancier. Ook vindt u een grote verscheidenheid aan snacks en snoepgoed. We verzoeken u om zelf te noteren wat u heeft gebruikt en de kosten hiervoor worden bij vertrek in rekening gebracht.
Hebben jullie een restaurant?
Wij serveren alleen het ontbijt in onze Orangerie. U kunt dus niet bij ons terecht voor lunch en diner. Wel kent Walcheren een overvloed aan goede eetgelegenheden. Daarom hebben wij, in samenspraak met onze vaste gasten en medewerkers, een aantal restaurants geselecteerd waarbij wij er zeker van zijn dat u zult genieten van al het heerlijks dat Zeeland culinair te bieden heeft. Hier kunt u onze restaurantgids alvast bekijken.
Overige vragen
Hoe kan ik een media verzoek indienen?
Villa Magnolia heeft een uniek verhaal te delen dat het beste verteld kan worden in media editorials. Een media verzoek kan ingediend worden bij onze medewerker Marketing & Sales (office@villamagnolia.nl). Deze medewerker is uw directe contact met Villa Magnolia zodat de communicatie zo soepel mogelijk verloopt en wij uw wensen kunnen vervullen. Hoge-resolutie foto’s om uw verhaal te illustreren zijn uiteraard beschikbaar.
Wat doen jullie op het gebied van duurzaamheid?
Duurzaamheid zit in ons DNA. Bij Villa Magnolia streven wij ernaar onze gasten ten volle te laten genieten en tegelijkertijd ervoor te zorgen dat toekomstige generaties dat ook kunnen blijven doen. Door zowel groen te handelen en anderzijds sociaal te handelen is duurzaamheid voor ons geen optie, maar een standaard. Neem vooral een kijkje op onze duurzaamheidspagina om te lezen wat wij allemaal op het gebied van duurzaamheid doen.
Ik ben op zoek naar een stageplaats/baan. Hoe kan ik met jullie in contact komen?
Ontdek de mogelijkheden bij Villa Magnolia op onze carrière pagina. Mocht er geen passende vacature bijstaan, dan kun je ons altijd een open sollicitatie brief sturen naar info@villamagnolia.nl of neem contact op via 0118-581980.
Opzoek naar een stageplek? Wij zijn een erkend leerbedrijf en we kijken graag samen naar de mogelijkheden binnen Villa Magnolia. Op deze pagina vind je alvast wat meer informatie en anders kun je een e-mail sturen naar info@villamagolia.nl of telefonisch contact opnemen via 0118-581980.
Annuleren
Hoe wijzig of annuleer ik een reservering?
Als u uw reservering wilt wijzigen of annuleren, dient u altijd een e-mail te sturen aan: info@villamagnolia.nl. De annuleringsvoorwaarden zijn afhankelijk van het door u gekozen tarief. U kunt als u met een Best Available Rate of Long Stay Prijs heeft gereserveerd, uw reservering tot 30 dagen voor aankomst annuleren zonder bijkomende kosten. Dit geldt voor alle accommodaties met uitzondering van de vakantiewoningen waarvan de reserveringen al in 2023 zijn gemaakt. De kosten die u binnen 30 dagen verschuldigd bent, hangen af van het aantal dagen dat u annuleert voor aankomst. Als u een reservering heeft gemaakt met een Non Refundable Tarief, kunt u geen wijzigingen aanbrengen en als u de reservering annuleert, dan bent u alle kosten verschuldigd.
Wij adviseren u dan ook altijd om een annuleringsverzekering af te sluiten bij uw verzekeringsmaatschappij.
De annuleringsvoorwaarden leest u hier.
Contact
Staat het antwoord op u vraag er niet tussen? Wij helpen u graag! U kunt ons bereiken via e-mail, telefoon en post op het volgende adres:
Villa Magnolia
Oude Domburgseweg 20
4356 CC Oostkapelle
+31 (0) 118 - 581 980
info@villamagnolia.nl
Of vul ons contact formulier in: